Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Tjocken
Åh, har ännu inte hämtat ut bilen. Men ska se till att göra det i början på veckan!!!! :):)
Men det har ju redan börjat klia lite i fingrarna att man vill fixa och trixa lite. Personligen tycker jag att R-design diffuser är riktigt snygg, så är sugen att sätta dit den på min bil, är det någon som vet om det går? Det är ju runda rör på R-design och rektangulära rör på ocean race?
Ska även sätta dit side skuffs. Skulle vilja ha ny växelspak oxå men finns ju inga snygga tyvärr...
av Tjocken
Åh! Imorn blir det till att hämta ut bilen, dom hade inte hunnit med att tona rutorna på den tills idag. Men ska dit senare och titta på den och se hur skönheten ser ut! ;-) någon mer som fått ett spikat leveransdatum? :-)
av superapan
Jag väntar på min V60 D4 AWD, dock i svart :-). Har fått regnummer, så jag antar att det inte är så länge till nu.
av mrcobear
Gött Tjocken! Bilder! :)

Jag får förhoppningsvis hämta min på fredag men troligen blir det någon gång nästa vecka... Oh the wait...
av Tjocken
mrcobear skrev:Gött Tjocken! Bilder! :)

Jag får förhoppningsvis hämta min på fredag men troligen blir det någon gång nästa vecka... Oh the wait...
Det kommer bilder så snabbt jag bara kan! Jag vet hur väntan känns, känns nästan värre nu såhär en dag innan bara. Men får jobba mycket imorn så tiden går fort! ;) haha
av XC60MY15
Tjocken skrev:Åh! Imorn blir det till att hämta ut bilen, dom hade inte hunnit med att tona rutorna på den tills idag. Men ska dit senare och titta på den och se hur skönheten ser ut! ;-) någon mer som fått ett spikat leveransdatum? :-)
Hämtar också min imorgon :D
av Tjocken
XC60MY15 skrev:
Tjocken skrev:Åh! Imorn blir det till att hämta ut bilen, dom hade inte hunnit med att tona rutorna på den tills idag. Men ska dit senare och titta på den och se hur skönheten ser ut! ;-) någon mer som fått ett spikat leveransdatum? :-)
Nice! Vad har du för spec på bilen? :)

Såg idag i min bil att jalusiet i mittkonsollen är i borstat stål istället för den svarta plasten som vanligtvis är. Jag tyckte personligen det av nice, men får väl vänta och se när alla fingeravtryck etc syns där på.
av XC60MY15
Tjocken skrev:
XC60MY15 skrev:
Nice! Vad har du för spec på bilen? :)

Såg idag i min bil att jalusiet i mittkonsollen är i borstat stål istället för den svarta plasten som vanligtvis är. Jag tyckte personligen det av nice, men får väl vänta och se när alla fingeravtryck etc syns där på.
XC60 D4, FWD, 8-steg Aut, Ocean blå, blond läder
av Tjocken
Riktigt nice! :) nu längtar man som bara den! Hoppas du blir nöjd med din! :)
av PFA
Hur går det nu då era OR-nördar? :) Har ni fått era pärlor?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
Vevlager v50 1.8f

Mors. Jag håller på och renoverar en f[…]

@fjohan82 , Tjo Har du art.nr till skruvar och[…]

Yes det ingick på vparts! Dock ej lås

Går startspärren i så kommer den […]