Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av ricopet
XC90_Executive skrev:
Tycker det påminner ganska mycket om det gamla Dynaudio-systemet. Men jag rankar nog detta ännu högre. Mycket mer klart ljud enligt mig. Låter inte alls tillgjort och trots att man krämar på max så låter det klockrent (förutsatt att det är bra kvalité på musiken då). Jag är utbildad inom bland annat ljud och akustik och jag har alltid ett album som referens - Hell Freezes Over med Eagles. Speciellt Hotel California och den låter magiskt bra i nya PS! 8)
Härligt, då är vi två som använder The Eagles som lyssningsreferens. Riktigt bra musik, och väl producerat i min mening. PS MY13 tycker jag, precis som du säger, låter tillgjort och inte speciellt snyggt. Ser ännu mera fram nu emot att få nya bilen och testa det nya PS by Harman!
av knappen11
XC90_Executive skrev: Tycker det påminner ganska mycket om det gamla Dynaudio-systemet. Men jag rankar nog detta ännu högre. Mycket mer klart ljud enligt mig. Låter inte alls tillgjort och trots att man krämar på max så låter det klockrent (förutsatt att det är bra kvalité på musiken då). Jag är utbildad inom bland annat ljud och akustik och jag har alltid ett album som referens - Hell Freezes Over med Eagles. Speciellt Hotel California och den låter magiskt bra i nya PS! 8)
Själv brukar jag ha Fleetwood Mac, In the back of my mind som referenslåt. Hotel California är bra, men ljudomfånget i Fleetwood brukar sätta det mesta på ett utmanande test, speciellt i ovan nämnda låt. Dock så vet jag inte om jag vågar spela den i min, har bara HP-systemet. Kanske får byta musiksmak till smurfhits i värsta fall :oops:
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14

Har bytt bränslefilter, ingen indikation p&ar[…]

Jag funderar om en dragkrok från en V70, s&a[…]

Hänt två gånger nu på 4 m&a[…]

Få fart på styrservon

Får prova imorgon, stämmer det så[…]