- tis 08 okt 2013, 11:52
Har fått ett riktigt bra inbytespris på min mot D5:an nu, skulle 309 vara Ok för den om jag får med vinterdäck?
Moderator: Moderatorer
fredrikwt skrev:Själv hade jag gått på den beg D4... Polestar med tiden så är det typ D5. Du får dessutom liiiiite nyare look med nya växelväljaren, bilen har gått mindre, kanske längre kvar till service än D5? Vinterdäck är med... Är någon röd hade jag dock valt bort denJust nu är jag inne på den just pga de anledningarna. Ej närmare till service men får ju däremot nybilsgaranti i över ett år. Ska bara försöka få upp inbytespriset nu...
Thorssa skrev:Jag kan inte heller tänka mig att man märkar skillnad på Haldex mer än möjligtvis i extrema situationer.Enligt TV är ju detta med AWD på de nyare en icke-fråga och enbart forumsgnäll, de har ju testat och filmat med rullar osv.... såg helt ok ut, såg ingen skillnad... har hittills bara sett tyckande som stärker det Simon påstår ovan.
Det blir hur som helst den vita D4 -13 med 1500 mil, R-design, skinn, taklucka, RTI, VOC, parkeringsradar, keyless mm. Får även förlängd nybilsgaranti via Volvia i två år från köpetillfället :)
Har alltså bytt motor i min Volvo 240 ifr&ar[…]