- tis 15 feb 2011, 17:25
Starkt att orka vänta så pass länge:) Vad valde du för färg savile om jag minns rätt?
Köpte du den på helmi kga? Får åka upp till dom o kika på din och se om färgen är snygg irl, funderar på att speca om min till röd eller svartmetalic.
petkas skrev:Det var roligt att höra att du är nöjd med din XC60,väntar själv en nästan likadan,anländer till återförsäljaren inom några dagar,men efter att ha snackad med försäljaren så lovade han att fixa det så att jag kan hämta ut pärlan först i början av april,har rattad en v70 sen -98 (4st).
+
-stänkskydd fram o bak
-nokian 7 "18"
-Nätfickor bak båda sidor
-Fjärrkontr. för multimedia
-Sport mattor XC60
Starkt att orka vänta så pass länge:) Vad valde du för färg savile om jag minns rätt?
Köpte du den på helmi kga? Får åka upp till dom o kika på din och se om färgen är snygg irl, funderar på att speca om min till röd eller svartmetalic.
gillar inte staten.
Har ägt i s40n 2.0d 07a återköpt av volvo, V50 D5 summum
Väntar på xc60 r-design awd automat tekninkpakt rti,herrgårdspkt,barnsäkerhetspkt,delbart drag,metalic + en hel del annan lull lul
Har ägt i s40n 2.0d 07a återköpt av volvo, V50 D5 summum
Väntar på xc60 r-design awd automat tekninkpakt rti,herrgårdspkt,barnsäkerhetspkt,delbart drag,metalic + en hel del annan lull lul