Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av pianopeter
Ja de är grymt bra, lite röstträning sen är de klart. De du ska kolla är att du kan lägga in röstmärke, t.es hem så tar den in din hemadress. Smidigt
av pianopeter
Javisst, lägg in din hemadresss typ o lägg till ett röstmärke, har gjort så med jobbet, hem och till några köpcentrum. Helt perfekt
av Tobbev
Kalas, då blir det ju ännu smidigare. Hur många sådana kan man lägga in, vet du det?

En fråga till, om man kör på 6'an med den adaptiva farthållaren på, hur långt kan den då bromsa ner innan bilen blir för "trött" för att fortsätta på 6'an?
av pianopeter
De törs jag inte svara på men tror de är runt 200 favoriter så de är ett gäng, ska undersöka saken i instruktionsboken. Ja jag har fått ner till 70, de bästa med den nya ACC är att du kan växla ner utan att den släpper auton, bromsar du släpper den annars är de bara o växla upp. Riktigt bra
av chrand
112 mil, snitt 70 km/h 0,81 blandad stad, landsväg och motorväg.
Ca:10-15 mil stadstrafik. Örebro, Norrtälje. Färddator uppgifter.
av Tobbev
pianopeter skrev:De törs jag inte svara på men tror de är runt 200 favoriter så de är ett gäng, ska undersöka saken i instruktionsboken. Ja jag har fått ner till 70, de bästa med den nya ACC är att du kan växla ner utan att den släpper auton, bromsar du släpper den annars är de bara o växla upp. Riktigt bra
Ok, det känns som det räcker ett tag, även om det var 100st :)

Ner till 70 känns helt ok, och kanon att man kan växla också utan att den kopplas ur.
av pianopeter
Har testat lite mer idag o ner till 70 är bra, testade även start/stopp riktigt grymt att bilen verkligen stannar. Du kommer bli nöjd, låg på 110 väg, runt 0,67/liter.
av waspman
chrand skrev:112 mil, snitt 70 km/h 0,81 blandad stad, landsväg och motorväg.
Ca:10-15 mil stadstrafik. Örebro, Norrtälje. Färddator uppgifter.
Är själv sugen på en T3:a, men den verkar inte särskilt snål.

Utifrån hur slitaget ser ut på givaren[…]

Elpriset

Och bättre kanske det blir, om spanien kö[…]

App i sensus V90 CC ‘17 T5.

Takk. Abm er i orden. Nedlasting av apper som ikke[…]

XC70 -14 Stolvärme reglering?

För att byta värmeslinga får man &[…]