- ons 12 jan 2011, 21:49
Jag har en V60 D3 R-design MY11 med High Performance 7". Hämtade ut bilen för 2,5 vecka sedan.
Moderator: Moderatorer
PalmE skrev:Jag har en V60 D3 R-design MY11 med High Performance 7". Hämtade ut bilen för 2,5 vecka sedan.Grattis
gustavlund skrev:Som så många vet slutade det att fungera att koppla i iPhones till Volvos stereoanläggningar i.o.m. iOS 4.2 som kom för ett par månader sedan?Hmm, funkar fint på min med 4.2.x, iPhone 3G2 16Gb inkopplad till Volvo XC70II MY09.
Är det någon som vet Volvos respektive Apples inställning till detta?
Är det felanmält till Apple respektive Volvo?
Är det någon av sidorna som har för avsikt att göra någt åt problemet i någon framtida uppdatering?
Jag vet att Volvo kan säkert ta en njugg inställning till detta eftersom det Officiellt är en iPod integration och inte en iPhone integration men å andra sidan skadar det ju även varumärket Volvo om man inte kan använda iPhones till dem.
Tflex skrev:Hämtade ut en XC60 i helgen. Bilen är utrustad med High perfomance multimedia och min iPhone 4 har senaste mjukvaran. Allt fungerar klockrent! För det är väl inte meningen att man ska se låttitel osv på skärmen när man kör via BT? Blev dock väldigt imponerad av ljudkvalite'n när man kör via BT.