Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av lobbysleeper
Fel att kalla det "fri service" då du faktiskt betalar för den, men jag förstår vad du menar :)
Jag valde ett likadant serviceavtal, och min uträkning visade att jag tjänar en slant på det under 3 år.
Användarvisningsbild
av CabBO
Jag hade lagt till "fri service" för 5000kr om jag var du. I alla fall om det är så att det skall finnas en service var 3000:e mil alternativt 1ggn per år. På min C70 som jag kör cirkus 1500mil per år så hade jag en 1års service efter cirkus 1300mil som kostade 4000kr. Nu har min kärra gått 2500mil och jag skall göra en ny årsservice till våren och då har kärran rullat cirkus 3000mil. Då blir det 4000kr till i servicekostnad. Har du det liknande på din så skulle jag välja till den "fria servicen".
av pergrein
v60 skrev:Går i tankarna om att köpa min första bil och har fått en offert på en V60 T3 med summum, teknikpaket, nyckelavstängd krockkudde samt 3 års fri service för 265 000.
Har du inbyte eller är det rent köp? Bygg din bil pris blir 283500.
Dom du har skrivit upp är dom enda tillvalen du gjort? Metallic lack?

Mvh
Per
av v60
pergrein skrev:
v60 skrev:Går i tankarna om att köpa min första bil och har fått en offert på en V60 T3 med summum, teknikpaket, nyckelavstängd krockkudde samt 3 års fri service för 265 000.

Mvh
Per
Det är ett rent köp utan inbyte. T3, solid lack, summum, teknikpaket, nyckelavstängd krockkudde, parkeringssensor fram, samt 3 års fri service för 267. Ingen av dom andra bilhandlarna kunde matcha priset så jag antar det var ett helt ok pris. Nu får jag bara hoppas på att T3an inte är allt för seg..
av pergrein
v60 skrev:
pergrein skrev:

Mvh
Per
Det är ett rent köp utan inbyte. T3, solid lack, summum, teknikpaket, nyckelavstängd krockkudde, parkeringssensor fram, samt 3 års fri service för 267. Ingen av dom andra bilhandlarna kunde matcha priset så jag antar det var ett helt ok pris. Nu får jag bara hoppas på att T3an inte är allt för seg..
Då har du fått ca 8% på listpriset utan den "fria servicen" vilken är rätt så bra pga att T3 redan är Limited Edition...
Du har fått ett bra pris tycker jag så det är väl bara att slå till :D

Mvh
Per
Användarvisningsbild
av Guligan
Köpte du bilen?

Någon som har provkört T3 ännu?
App i sensus V90 CC ‘17 T5.

Du må gå til Volvo är så f&[…]

Beställt nya sommardäck, får bli[…]

Byta Batteri V oc vilka funkar

Hur blev det? Funkade det?