Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av swed
Perra83 skrev:swed och XC90_Executive Har ni båda summum utrustade bilar?

För i summum ingår en hel del och då står all den utrustningen kanske inte med på Min Volvo?

Både jag och sambon har "bara" R-Design utrustade bilar och dom har sedan rätt mycket extra utrustning som då står med på Min Volvo.

swed du har ju laminerade rutor runt om fast det står uppdelat på två olika poster.

Ser nu att jag även har: RAILS I BRIGHT ALUMINIUM det är snyggt till all annan R-Design utrustning utvändigt plus side scuffen i samma färg.

Måste säga att jag gillar V60 mer och mer :D Just D4:an går väldigt snålt men är ändå stadig i chassit och går otroligt tyst mm.
Nämnde ja att jag är väldigt nöjd med bilvalet :lol:
Så kan det nog vara, att Summum utrustningen inte står med.
Vet inte om jag har Summum, men jag tror att alla T6:or är Summum eller R-Design och R-Design har jag inte.

Håller med om att V60:n är en otroligt trevlig bil,
jag jagade medvetet efter en Four-C bil då jag gillar den mjuka gången i Comfort-läget till vardags.

Är också mycket nöjd med min bil.
Jag har en T6 R-design, och sen valt till alla options som var möjliga vid tillfället. Hela sidan på offerten med utrustning blev full faktiskt, nån utrustning står längst ner ihopkladdat med det finstilta :lol: :wink:

Finns dock två grejer som jag medvetet inte valde till och det är silvriga rails, då jag tycker svart passade in bättre på en vit R-design och dels är det kompassen i backspegeln. Jag har givetvis aut.avbländningsbar men tidigare har jag köpt till kompassen och jag tycker det stör när man kör på kvällen (bland annat).

El. fällbara nackstöd bak har jag aldrig använt, men jag ville att knappraden skulle bli full på mittkonsollen! :mrgreen:
Användarvisningsbild
av swed
XC90_Executive skrev:El. fällbara nackstöd bak har jag aldrig använt, men jag ville att knappraden skulle bli full på mittkonsollen! :mrgreen:
:-)-)
XC90_Executive skrev:Jag har en T6 R-design, och sen valt till alla options som var möjliga vid tillfället. Hela sidan på offerten med utrustning blev full faktiskt, nån utrustning står längst ner ihopkladdat med det finstilta :lol: :wink:

Finns dock två grejer som jag medvetet inte valde till och det är silvriga rails, då jag tycker svart passade in bättre på en vit R-design och dels är det kompassen i backspegeln. Jag har givetvis aut.avbländningsbar men tidigare har jag köpt till kompassen och jag tycker det stör när man kör på kvällen (bland annat).

El. fällbara nackstöd bak har jag aldrig använt, men jag ville att knappraden skulle bli full på mittkonsollen! :mrgreen:
Listpriset måste väl då varit över 600.000kr? ;)
XC90_Executive skrev:Jag har en T6 R-design, och sen valt till alla options som var möjliga vid tillfället. Hela sidan på offerten med utrustning blev full faktiskt, nån utrustning står längst ner ihopkladdat med det finstilta :lol: :wink:
Skicka ett PM till mig om / när du tänkte sälja den. :mrgreen:
Helt klart mycket pengar, men en motsvarande tysk bil med liknande utrustning hade inte blivit billigt. ;)
B230F går fett

Kolla här om det hjälper 1-2-1 = Luftm[…]

Byte huvudbromscylinder

..Håller tummarna för att det reparer[…]

30% etanol höjer definitiv förbrukningen[…]

Dina frågor kan du också pröva […]