- tor 13 sep 2012, 12:30
Att inte återförsäljaren får låter larvigt, om inte volvo ville att man skulle kunna ändra det hade de väl inte gjort så man kan ändra det, eller krånglat till det så man måste ladda programvaror eller så, och de har de uppenbarligen inte gjort.
/Martin
ForestC skrev:Det finns flera steg att ställa bältesvarningen i baksätet. Att minska ner den ett steg så att den inte varnar för att ingen är bältad bak när en bakdörr har öppnats innan bilen startas tycker jag är bra (bara för att man hänger in jacka eller ställer in väska vill man ju inte ha en varning), det är så jag har inställt. Den varnar fortfarande för om någon varit fastknäppt men knäpper upp sig under färden.MartinS skrev:Vad innebär detta? Hur påverkas varningen av att dörrarna öppnas/stängs?LOTEZ skrev:Jag skulle också passa på och be om att ändra så inte bältesvarningen i baksätet berörs av hur dörrarna öppnas/stängs, det tyckte jag var otroligt irriterande innan jag avaktiverade det.
Att inte återförsäljaren får låter larvigt, om inte volvo ville att man skulle kunna ändra det hade de väl inte gjort så man kan ändra det, eller krånglat till det så man måste ladda programvaror eller så, och de har de uppenbarligen inte gjort.
/Martin
Ju oftare jag tankar desto roligare har jag haft det!
S60 2.4D Classic MY08: Bruks
V60 D4 R-Design MY13: Bruks med puts
S90 3.0 Manuell MY98: Genuine Classic
S60 2.4D Classic MY08: Bruks
V60 D4 R-Design MY13: Bruks med puts
S90 3.0 Manuell MY98: Genuine Classic