Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Qualia
Zephyrus 18 den menar jag.. jäkligt snygg,..
frågan är om jag ska ha den i ställe för Cacturs 18 som sommar däck, eller vinter däck.. 20tumare känns för mkt för mig.. vet ej varför, men men.. Valde R-Design för att utvändigt var jäkligt snyggt..
av mikebike
mojja skrev:Jo men visst är det en suv och familjebil men något nöje måste man ju få ha även fast man blir tvåbarns far i juli
Jag tycker bilen är ganska stötig redan med 17" vinterdäck och troligen blir det värre med 18".
20" vill jag inte ens tänka på. Frågan är vad resten av familjen tycker om att hoppa omkring på 20-tummare? :wink:
av McBoogie
Du tänker på Zephyrus 18". Jag tyckte dessa såg riktigt bra ut när jag såg det monterat på en bil (en Saville Grå).

Jag beställde Summum själv. Tycker det är lite för mkt lull-lull i en R-design främst inne i bilen som jag inte tycker ger något med div "r-design" märken. Utvändigt är min dock ganska så lik med skidplates fram och bak samt tröskeldekor, gillar R-design utvändigt däremot och speciellt att den är nedlackad då plasten ser lite billig ut i vissa färgkombinationer tycker jag.
Jag tänker precis som du. Håller med om att R-design är snygg utvändigt men jag kan inte riktigt förlika mig med de blåa dials:en och ratten.

Jag valde Merac 18" som jag till en början tänkte använda både sommar o vinter. Tycker annars att Achilles 19"(matt silver) är riktigt snygga. Gillar inte Cratus 20". De är för stora och luftiga, bromsarna bak ser ut att vara i storlek med en jojo.
Läckage kylarvätska

..ska där egentligen sitta nån plugg?[…]

Självklart. Någon med säkerhetst&a[…]

Letar original gummimattor till V70 -04 Kolla[…]

Sensorring bak Volvo V40

Hej på er Volvovänner. Sensorringen bak[…]