Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av petkas
Alla andra volvo modeller har/har haft olika typer av kampanjpriser/erbjudanden nångång utom xc60,tog o googlade också efter pågående o gamla kampanjer utan att hitta en enda,undrar om dom säljer så bra att volvo behöver ej ta till dessa medel på en xc60. :?:
Senast redigerad av 4 petkas, redigerad totalt 0 gång.
av Amli
Den säljer förmodligen så bra just nu att det inte behövs. Lär nog komma först i samband med ev. facelift eller om den mot all förmodan skulle börja sälja dåligt inom kort.
av MeandI
Googlade också en hel del inför mitt köp och har samma erfarenhet. Vissa handlare kan iofs lista "erbjudanden" på sin sida men det verkar mera vara för att visa att man säljer bilen och jag kan inte påstå att det var några speciellt bra erbjudanden heller.

XC60 var iaf under 2009 Volvos mest sålda modell world wide läste jag och då håller man säkert igen med kampanjer då fabriken tidvis verkar ha svårt att hinna med.
av Steff 99
Det är väl att sänka sig själv om man kampanjar XC60, vem vill vänta 6 månader på sin bil ?
Idag är det ca 20-22 veckors leveranstid utan kampanj.
av Arese
XC60 har slagit i folkhemmet precis som XC90 gjorde. Men precis som XC90:n har kampanjats så kommer liknande erbjudanden för XC60 när den inte är så het längre...
App i sensus V90 CC ‘17 T5.

Du må gå til Volvo är så f&[…]

Beställt nya sommardäck, får bli[…]

Byta Batteri V oc vilka funkar

Hur blev det? Funkade det?

Brainys V60

Har samma problem, behöver pysslas om vart 5:[…]