Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av petkas
Undrar hur många av er har tecknad ett trygghetsavtal på sin xc60,fick erbjudandet att teckna en sådan för 111kr/mån.1000mil,men det är ju fyra års fri service på xc60+nybilsgaranti och att köpa vindrutetorkare mm kostar ju inte så himla mycket ,har trygghetsavtal på min v70 -10(382kr/mån 1000mil) och det gick jämt ut efter första året,men som det känns just nu så kommer jag nog att tacka nej,så hur har ni gjort/kommer att göra. :?:
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Ringde en person till mig och frågade om jag ville teckna det. Jag sa att det ingår ju redan 4 år (12000mil) fri service i XC60-köpet. "Oj, då måste jag fått fel information, sa personen då".... :wink:

Så mitt svar är givetvis nej.
av Steff 99
Jag har försökt läsa mej fram till vad som ingår i "fri service" för XC60 men inte hittat något.
Är det så att alla vätskor igår, så som byte av bromsvätska och olja.
Eller är det någon som har någon spec. på "Fri Service"
Användarvisningsbild
av petkas
Steff 99 skrev:Jag har försökt läsa mej fram till vad som ingår i "fri service" för XC60 men inte hittat något.
Är det så att alla vätskor igår, så som byte av bromsvätska och olja.
Eller är det någon som har någon spec. på "Fri Service"
samma här,det enda som jag har fått fram är att det görs standard service där oljan ingår,men ingenstans står det vad det är som ska bytas o göras,pratade med säljaren nyss o tackade nej till trygghetsavtalet men passade på samtidigt att beställa FOUR-C,fick den för 14 000kr.
App i sensus V90 CC ‘17 T5.

Du må gå til Volvo är så f&[…]

Beställt nya sommardäck, får bli[…]

Byta Batteri V oc vilka funkar

Hur blev det? Funkade det?

Brainys V60

Har samma problem, behöver pysslas om vart 5:[…]