Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av metal
Hej på er alla!

Väntar på min beställda S60 och sitter och funderar på om jag ska köpa en bärbar hårddisk och koppla in i USB ingången till Premium Sound stereon.
Jag har mailat Volvo och frågat om det finns någon gräns för hur stort minnet får vara (visserligen frågade jag om storleken på ett USB minne), men enligt Volvo så finns ingen övre storleksgräns för USB minne. Då tänkte jag att man kunde köpa en USB hårddisk på nånstans mellan 250-500GB... Om det Volvo säger stämmer så borde det ju fungera så länge man håller sig till FAT 32... Eller har jag fel?

Någon som har testat med att koppla in en hårddisk?
metal skrev:Hej på er alla!

Väntar på min beställda S60 och sitter och funderar på om jag ska köpa en bärbar hårddisk och koppla in i USB ingången till Premium Sound stereon.
Jag har mailat Volvo och frågat om det finns någon gräns för hur stort minnet får vara (visserligen frågade jag om storleken på ett USB minne), men enligt Volvo så finns ingen övre storleksgräns för USB minne. Då tänkte jag att man kunde köpa en USB hårddisk på nånstans mellan 250-500GB... Om det Volvo säger stämmer så borde det ju fungera så länge man håller sig till FAT 32... Eller har jag fel?

Någon som har testat med att koppla in en hårddisk?

http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... sk#p427056

Jag har endast problem med backväxel när[…]

Brainys V60

Synd att det sker redan på pärlan. Bord[…]

Ingen aning, har inte rört min MAF på[…]

Volvo bytte låsmodell för runt 15 &arin[…]