Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

abiz skrev:I torsdags hämtade jag ut en V60 D4 aut Momentum Business E MY15

Är riktigt jäkla nöjd. Dom går riktigt bra och snålt. Tror inte den har överdrivet mycket utrustning men hellre det än en slöare bil.

Det jag gillar bäst med bilen förutom motorn är sensus, mycket mer behövs inte :D
Ok, Kan tänka mig det, fastnade för gps:en förra året, då infon ang svänga osv, dök upp i instrumentpanelen. Ja lite tekniknörd är man....
Sen gillar jag de integrerade avgassystemen mycket mer än den synliga. Dock va det integrerade på D3:an vilket jag märkt tillhör ovanligheten. Ej sett andra D3:or på blocket/bytbil som har integrerade...
Elvärme i ratt har jag hört ska va guld, en vän sa " Hade hellre valt bort rumpvärmaren bara för att få värme i ratten" :)
Bigge79 skrev:
abiz skrev:I torsdags hämtade jag ut en V60 D4 aut Momentum Business E MY15

Är riktigt jäkla nöjd. Dom går riktigt bra och snålt. Tror inte den har överdrivet mycket utrustning men hellre det än en slöare bil.

Det jag gillar bäst med bilen förutom motorn är sensus, mycket mer behövs inte :D
Ok, Kan tänka mig det, fastnade för gps:en förra året, då infon ang svänga osv, dök upp i instrumentpanelen. Ja lite tekniknörd är man....
Sen gillar jag de integrerade avgassystemen mycket mer än den synliga. Dock va det integrerade på D3:an vilket jag märkt tillhör ovanligheten. Ej sett andra D3:or på blocket/bytbil som har integrerade...
Elvärme i ratt har jag hört ska va guld, en vän sa " Hade hellre valt bort rumpvärmaren bara för att få värme i ratten" :)
Integrerade utblås kostar typ 5500:- som tillbehör till D3 vid nybeställning.
Jag hade nog även begärt en offert på en ny T3 Momentum om jag ändå hade hamnat uppåt 250 000:- att handla för. Prutar man ordentligt så... :)
Ett litet sidospår men men. Är detta vad ni menar med inegrerade utblås?
http://m.imgur.com/j0O8CBM

Har nämnligen kollat på r designkjolar men verkar som om det inte går att få till dessa utblås, stämmer det?

Får man fråga hur mycket du tänkt lägga på dit bilköp?
Köpte min D4a för 250k och jag han ändå en hel del utrustning i den. Det som fattas är väl sådant som bara underlättar körningen om man är lat/okunnig.
abiz skrev:Ett litet sidospår men men. Är detta vad ni menar med inegrerade utblås?
http://m.imgur.com/j0O8CBM

Har nämnligen kollat på r designkjolar men verkar som om det inte går att få till dessa utblås, stämmer det?

Får man fråga hur mycket du tänkt lägga på dit bilköp?
Köpte min D4a för 250k och jag han ändå en hel del utrustning i den. Det som fattas är väl sådant som bara underlättar körningen om man är lat/okunnig.
250k är väl vårt max tak på bilköp.
Kan väl instämma att dessa saker som blis, pedestrian paketen osv kan man vara utan. Iallafall om man aldrig haft dem innan. Förstår om man haft dem innan att man gärna vill ha dem på sin nya bil sen också.

Har en XC60 T8 2019 och har upplevt motsvarande. S[…]

Var du hittar infon kvittar men du har ju lär[…]

Nej det finns ingen text eller symbol på gal[…]

meddelande

Hur raderar jag gamla meddelande i centerdisplayen[…]