Här kan du länka till intressanta filmer och bilder . Du kan även ladda upp bilder via Forumbilder.se

Moderator: Moderatorer

av llesrof
#788091
Jag och några kompisar var där i helgen. Inte för att jag diggar skrotbilar men de är tacknämliga att fotografera. Inte minst för att de står still. Orkar inte länka in bilderna här så jag länkar till min sida där de redan finns istället.
http://www.llesrof.se/?page_id=1078
av llesrof
#788400
:D Som jag antyder på min hemsida... det är förmodligen Sveriges mest fotograferade bilvrak. Man har redan sett dem femtioelva gånger och i samma vinklar och samma dämpade färger. Det är också det jag menar med att stället är exploaterat.

Din bild 16 tror jag kan vara kvarlevorna av en Renault CV4.
av PTV
#788499
llesrof skrev::D Som jag antyder på min hemsida... det är förmodligen Sveriges mest fotograferade bilvrak. Man har redan sett dem femtioelva gånger och i samma vinklar och samma dämpade färger. Det är också det jag menar med att stället är exploaterat.

Din bild 16 tror jag kan vara kvarlevorna av en Renault CV4.
Jag var där i år igen och det var en hel del som förändrats på bara denna korta tid.Ganska egendomligt är det också att folk inte kan respektera att man inte ska ta delar från platsen eller flytta runt på dessa delar när jag även kunde se en sådan förändring på platsen. :?:

Att döma av bild nr:16 så är det förmodligen en Renault om man ska döma av luftgallret bak som nästan är det enda som finsk kvar på bilen. :D
av llesrof
#788550
Strax innan vi åkte därifrån kom en mamma och pappa med sin som på kanske 8 år. Ungjäveln fick gapa, skrika och vråla precis hur mycket han ville samt även fritt sparka på bilvraken och slå på dem med ett metallrör.
Inpassning

Verkar lite si och så med passformen ibland […]

Funkar denna adapter?

Jag undrar också det. Jag har samma stereo n[…]

Fläkthelvete

Det är samma fläktvinande under laddning[…]

Volvocarsretail har nya V90 Cross Country B5 bensi[…]