Man kan ju undra lite vad han tänkte på som gjorde så där.

Bilar ska man sitta i, inte gå brevid, även om jag har gått brevid en bil en gång. :lol:
Mvh/ Adde
Moderator: Moderatorer
Addekarlsson skrev:Nej, jag lovar, jag ska inte testa det där.Hur dum får man vara . :idea:![]()
Man kan ju undra lite vad han tänkte på som gjorde så där.![]()
Bilar ska man sitta i, inte gå brevid, även om jag har gått brevid en bil en gång. :lol:
Mvh/ Adde
Volvo S60-01(05) skrev:Tydligen dummare än mig, eftersom killen i filmen har motorn igång med vilt däckbrännande. Jag gick brevid en bil som var avstängd, eftersom det inte fanns nån motor i den. :lol:Addekarlsson skrev:Nej, jag lovar, jag ska inte testa det där.Hur dum får man vara . :idea:![]()
Mvh/ Adde
Addekarlsson skrev:Nej, jag lovar, jag ska inte testa det där.Själv har jag prungit 8:or runt en bil som rullade på tomgång i en backe. Jag var inte förare, men han sprang åxå 8:or, fast åt andra hållet.![]()
Mvh/ Adde
Mysko skrev:Euhm det lät mysko!Addekarlsson skrev:Nej, jag lovar, jag ska inte testa det där.Själv har jag prungit 8:or runt en bil som rullade på tomgång i en backe. Jag var inte förare, men han sprang åxå 8:or, fast åt andra hållet.![]()
Mvh/ Adde
Test med husvagn. Många laddstopp.... […]