Här kan du länka till intressanta filmer och bilder . Du kan även ladda upp bilder via Forumbilder.se

Moderator: Moderatorer

Fluffen skrev:Gå in på http://www.forumsbilder.se och ladda upp fotot sen kopierar du bara in koden du får i ett inlägg så kommer bilden upp. Hur smidigt som helst. :D
Vi måste ju få lite mer maskiner och fordon att titta på. :D
hur kopierar man och klistrar in :oops:
det här med datorer är inte min grej.
jag brukar kalla datorn för jävla pajaslåda när den inte gör som jag vill :lol:
jag lyckas ladda upp en bild till forumsbilder.se sen är det stopp :oops:

mvh/roger
Dubbelklicka på länken som kommer upp så den markeras. Sen högerklickar du på den och väljer kopiera.
Sen när du skriver ditt inlägg här så högerklickar du i textrutan du skriver i och väljer klistra in.

Är det enklare för dig att eposta fotona till mig så kan du göra det så lägger jag upp dem åt dig.

mvh
Anders
Brainded skrev:Dubbelklicka på länken som kommer upp så den markeras. Sen högerklickar du på den och väljer kopiera.
Sen när du skriver ditt inlägg här så högerklickar du i textrutan du skriver i och väljer klistra in.

Är det enklare för dig att eposta fotona till mig så kan du göra det så lägger jag upp dem åt dig.

mvh
Anders
tack Anders jag ska försöka igen :D

mvh/roger
skovde skrev:Här kommer en bild på min leksak, en Pitpro -06

//Robert
cool 8) är det 125cc?
syrrans ungar har en mini dirtbike eller av de heter? 50cc men går ju närmare 50 knyck. känns betydligt fortare på den lilla leksaken. :lol:
likadan fast vit/blå Bild

Test med husvagn. Många laddstopp.... […]

V60 Classic har väl ändå inte AdBl[…]

V90 läggs ner.

Mercan torde ha markfrigång som en gokart.[…]

3G släcks

Hej gjorde service på min bil 3/7 i år[…]