Här kan du länka till intressanta filmer och bilder . Du kan även ladda upp bilder via Forumbilder.se

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Statsminister
Hejsan!

Jag har köpt en uppsättning nya säten till min s60 och funderar på att blåsa av airbagen i en av dom gamla stolarna, mest bara för att det verkar som en rolig idé. Nu är frågan om jag skall ta och låna en kamera så jag kan filma och dela med mig av erfarenheten? Skulle ni vara intresserade av att se en airbag blåsa av i en stol?

mvh Jonas
av varri
Det vore riktigt roligt att se!

Med en folköl å orden "Vilken jädra smäll" så har du en dundersuccé =)
Användarvisningsbild
av lilleman
kör hårt :lol: :P :-E mvh/roger
Användarvisningsbild
av Brezzz
JAA!
Sätt då en kompis i stolen som inte vet vad som skall hända. Blir dubbelt så kul :o :o
av varri
Brezzz skrev:JAA!
Sätt då en kompis i stolen som inte vet vad som skall hända. Blir dubbelt så kul :o :o

Å skicka in till dolda kameran, garanterat vinst!
Användarvisningsbild
av nitraM
Få tag på en provdocka eller nått så man ser hur långt den flyger.(Kraft i stolen)
Användarvisningsbild
av lilleman
blir det nån sprängning :lol:

mvh/roger
av DDD
Statsminister skrev:Hejsan!

Jag har köpt en uppsättning nya säten till min s60 och funderar på att blåsa av airbagen i en av dom gamla stolarna, mest bara för att det verkar som en rolig idé. Nu är frågan om jag skall ta och låna en kamera så jag kan filma och dela med mig av erfarenheten? Skulle ni vara intresserade av att se en airbag blåsa av i en stol?

mvh Jonas
Ja! Kul. Säg till bara att ingen skadas av detonationen.

MVH
Ta bort midjelist XC70

Ja jäklar, den videon ska man nog inte anv&au[…]

Välkommen ut i trafiken

Så var det fixat, tog inte många minut[…]

Då är du i gott sällskap. Vå[…]

Hade samma på min,var lilla batteriet som va[…]