jonts skrev:Imorgon hämmtar jag äntligen min nya v70 d3 auto business premium summum fortuna 18"+lite mer lullul
Grattis :D .
Hoppas du blir nöjd. Det är lite annorlunda att köra diesel, men jag är grymt nöjd med bottendraget.
/Sverre
Moderator: Moderatorer
jonts skrev:Imorgon hämmtar jag äntligen min nya v70 d3 auto business premium summum fortuna 18"+lite mer lullul
Bosa skrev:Haha...Gillar det faktum att ovanstående antyder att de som gillar dieselkaraktären mer än etanolgången har sämre uppfattningsförmåga. Och så påstår folk att diesel- och etanolförespråkare inte kan diskutera med varandra på ett vänligt och sakligt sätt. :DJa, vad gör man inte för att övertyga sig själv att man gjort rätt motorval, när det förmodligen är plånboken som har talat. :mrgreen:
Steff 99 skrev:Du drar fel slutsats i mitt fall. Ekonomin spelar så klart en roll, men som jag sagt det tidigare, jag får en bättre ekonomi på köpet när jag byter till alkisen. Min plånbok blir lite mer fylld varje månad utan att säga ett dyft.Bosa skrev:Haha...Gillar det faktum att ovanstående antyder att de som gillar dieselkaraktären mer än etanolgången har sämre uppfattningsförmåga. Och så påstår folk att diesel- och etanolförespråkare inte kan diskutera med varandra på ett vänligt och sakligt sätt. :DJa, vad gör man inte för att övertyga sig själv att man gjort rätt motorval, när det förmodligen är plånboken som har talat. :mrgreen:
Går det att demontera turbon utan att monter[…]
Gissar att det är en slags "karantä[…]