Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av soderb
Hej!
Har nyligen beställt en XC60. Mitt problem är val av färg, är osäker på villka färger som XC60 passar till. Någon i detta forum som har sett den i verkligheten och kan ge mig förslag på färg.

Mvh!
Användarvisningsbild
av Appel
Jag har sett Terra Bronze i verkligheten och tyckte att den var snygg och har beställt i den färgen.

Hade jag varit lite "modigare" så hade jag kanske beställt en vit, men, njaaa så modig är jag inte... Savile Grå hade varit intressant, men den har jag inte sett så jag vågar inte chansa.
av plamek
Vitt känns helt rätt nu, men solid är lite tråkigt, man vill ha metallic ändå. Cosmic Vit Metallic hade jag valt utan att tveka. Hoppas den kommer till XC70 också snart. Kostade silverfärgade skidplates fram/bak extra? I broschyren talas det om "Stylingpaket" men det går inte att välja på Volvos hemsida...
Senast redigerad av 1 plamek, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av robbygg
Va? Är det bara jag som tycker Svart metallic är den snyggaste? Annars tycker jag Terra Bronze eller Vit med tonade rutor och stylingpaketet är snyggt! Dom båda sistnämda har jag sett IR.
Senast redigerad av 1 robbygg, redigerad totalt 0 gånger.

SIM-kortshållare finns bara i bilar som &aum[…]

Allt du ser suspekt

Köpråd V60 Recarge

Jag snikar in en annan fråga 2022 vs 2023. S[…]

Har du anpassad equalizer i telefonen? Streamar d[…]