Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Tflex
Tänkte bara kolla om någon vet vad som gäller för årsmodell 2009. Några nya tillval, förändringar?
Användarvisningsbild
av kez_style
Nya saker vad jag vet på årsmodell 2009

Ny färg: Närmare titanium grå metallic
USB port standard på high performence
nya 16 och 17" fälgar
Nya nackstöd
Nya "paket"

Får mer info mer sen :) Tänker beställa en S80 2,5 FT så fort informationen har kommit till bilhandlarn!
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Jag vill veta hur de nya nackstöden ser ut? Om de är "premium" eller nå platta saker :roll: :shock:

/Kalle
av Tflex
Aj då. Känns inte så kul nu när man redan beställt. Hade inte en tanke på att det skulle komma massa nytt.
Beställde bilen i förra veckan, går det att ändra lite i så fall tro?
Användarvisningsbild
av Variosboy
Då har du till 99% beställt 2009.
För jag beställde min förra helgen, och det blev en 2009:a
Användarvisningsbild
av Jensen
Variosboy skrev:Då har du till 99% beställt 2009.
För jag beställde min förra helgen, och det blev en 2009:a
Det är inte alls säkert att den gått in som 09, hänger mycket
på vad det är för bil, kan ju vara en 08 som fortfarande är ändringsbar.
Men har du tur så halkar den in som 09.
av Tflex
Nu blev det missuppfattning. Jag har beställt en 2,5TF, så att det är en 09:a vet jag. Det jag menade var att jag kanske missat massa nyheter i utrustningslistan. Och om så är fallet, undrar jag om någon vet om det är möjligt att ändra lite i beställningen så här i efterhand.
Användarvisningsbild
av Variosboy
Till mig sa dom att det är möjligt att ändra i orderna ett par veckor från beställningsdatum utan problem.
av perwes
Tflex skrev:Nu blev det missuppfattning. Jag har beställt en 2,5TF, så att det är en 09:a vet jag. Det jag menade var att jag kanske missat massa nyheter i utrustningslistan. Och om så är fallet, undrar jag om någon vet om det är möjligt att ändra lite i beställningen så här i efterhand.
När man fått ordernummer kan man kolla på https://www.clickredirect.net/_forms/vo ... n.asp#info

Så här ser det ut för en 2,5FT med preliminär leveransvecka vecka 37.

Din Volvo V70 är orderlagdNu när din Volvo V70 är orderlagd har den fått ett fabriksordernummer och därmed en preliminär planering i produktionen. Du har fortfarande möjlighet att göra ändringar när det gäller fabriksmonterade tillval, men i det här skedet kan det innebära att leveranstiden för din Volvo V70 blir framflyttad.
av JK24T
Någon som vet förändringarna på S80N -09 ?

Volvo S60 II 2011. Jag behöver som rubriken s[…]

Xc90 T8 My22 vs My23

Det som sliter mycket på batterier är[…]

Har gjort det och de vill ta in bilen för f[…]

Modulen heter PHM (PHoneModule).