Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av JK24T
Och har ni märkt att.... om ni öppnar bagageluckan och det står regnvatten på den så har ni allt vattnet i bagaget när ni öppnar.
Fick 2 stora pölar idag när jag skulle vara lite snabb... tur att inte något ömtåligt eller finkläderna låg där..
Ännu en feature :)
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Det var dåligt! :-O) Det borde ju vara en "ränna" där som vattnet rinner ner i och sen bort. :|

/Kalle
Användarvisningsbild
av VolvoBM
JK24T skrev:Och har ni märkt att.... om ni öppnar bagageluckan och det står regnvatten på den så har ni allt vattnet i bagaget när ni öppnar.
Fick 2 stora pölar idag när jag skulle vara lite snabb... tur att inte något ömtåligt eller finkläderna låg där..
Ännu en feature :)
Jag har endast lyckats att få in ett par droppar vatten vid öppning av bakluckan. Och då gick det undan. Om man öppnar den och låter den stå stilla i 0,5-1 sekund så rinner allt där det skall. Det kanske är någon list som felar på ditt ex?
av JK24T
Jo så kan det nog vara... men när det öser ner och man är stressad så går det ju undan när man öppnar luckan och då får man två st minipooler i skuffen..
Behöver jag byta belägg och skivor?

Håller med, det räcker att typ ko[…]

Över ett helt år kan du spara massor me[…]

Några fler som har erfarenheter av det nya G[…]

Ta trädgårdsslangen. O spola ner samti[…]