Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Jensen skrev:
perhall skrev:Vore intressant att höra erfarenheter av effekt, körbarhet och förbrukning.
PH
Då nästan inga kunder fått sina bilar än så är du lite tidigt ute.
Nja... den finns ju till både V70 och S80 (dessutom S40 och V50 T5) och S80 2,5 t har väl funnits ute ett år i alla fall...
PH
perhall skrev:
Jensen skrev:
perhall skrev:Vore intressant att höra erfarenheter av effekt, körbarhet och förbrukning.
PH
Då nästan inga kunder fått sina bilar än så är du lite tidigt ute.
Nja... den finns ju till både V70 och S80 (dessutom S40 och V50 T5) och S80 2,5 t har väl funnits ute ett år i alla fall...
PH
Du har helt rätt, vet inte vad jag tänkte med.
Användarvisningsbild
av VolvoBM
Är det verkligen samma motor som 210 hästars 2.5:an? I så fall varför finns det inte så många ställen som har chip till den nya? BSR har iaf sin PPC.
Användarvisningsbild
av Guligan
Men nu måste det väl ändå varit nån som monterat? Synpunkter och reflektioner?? Jag är iallafall sugen på att shoppa för 2,5T är inte längre vad den har varit!!
av Bitez
Ämnet har ju varit uppe här tidigare, då vi ska samla ihop ett gäng och dividera lite om priset, kanske vi kan få lite mängd rabatt ;)

vi bör väl iaf bli minst 10pers som är intresserade av bsr's ppc till 2.5T
av Sevak
Jag ska ha ppc till min 2.5T.
S40 2,4 Aut. MY04 OK köp ?

Ett tips är att 'villkora' köpet med att[…]

Jag har inget bra svar på kolvringar. N&aum[…]

Service Subaru XV

Nu har det som inte ska hända hänt......[…]