- lör 30 apr 2016, 21:17
Konktadonen anslutna till luftrenarlådan är orangefärgade.
LuftrenareLeft.jpg (640.63 KiB) Visad 1271 gånger
underifrån, anslutningsbulten till startmotron syns vid vad jag förmodar är solenoidburken...
startMotorLowRes.jpg (341.9 KiB) Visad 1272 gånger
Hur demonterar man startmotorn?
Det sitter en stor luftrenarlåda ovanför startmotorn som först måste demonteras påstår en verkstad som inte har tid att hjälpa mig med saken.
Har någon en detaljerad beskrivning, det finns väl i VIDA antar jag men man blir ruinerad innan man hunnit logga in där verkar det som, dessutom kan jag inte systemet...
Batteriet måste förstås kopplas bort, det sitter dessutom ett par kontaktdon anslutna till luftrenarlådan, har inte klart för mig vad dom är bra för...
Meken säger att det är enkelt och det är det kanske när man hittat skruvarna?
Trångt som vanligt är det förstås...
bifogar ett par bilder
/Roger
Det sitter en stor luftrenarlåda ovanför startmotorn som först måste demonteras påstår en verkstad som inte har tid att hjälpa mig med saken.
Har någon en detaljerad beskrivning, det finns väl i VIDA antar jag men man blir ruinerad innan man hunnit logga in där verkar det som, dessutom kan jag inte systemet...
Batteriet måste förstås kopplas bort, det sitter dessutom ett par kontaktdon anslutna till luftrenarlådan, har inte klart för mig vad dom är bra för...
Meken säger att det är enkelt och det är det kanske när man hittat skruvarna?
Trångt som vanligt är det förstås...
bifogar ett par bilder
/Roger
Bilagor
LuftrenareLeft.jpg (640.63 KiB) Visad 1271 gånger
startMotorLowRes.jpg (341.9 KiB) Visad 1272 gånger
*** Allmänt universalsnille ***
- By Osram