- sön 19 jun 2016, 10:10
Jag säger ju att jag kör likadant själv, men jag är medveten om att det är olagligt och jag står för det, och rekommenerar jag någon annan att köra på samma sätt så talar jag om vad som gäller och försöker inte lura i dem något som inte stämmer..
Det verkar som du tycker det är jobbigt att få veta att din installation (och min också) inte är laglig, Lev med det och var glad ändå, det gör jag.
Volvomannen1 skrev:Allting handlar om sunt förnuft i trafiken du ska som förare se till så bilens lampor fungerar, JA jag vet att DRL-funktionen är inte helt 100 MEN inga problem med SVBP osv, du får ju själv ratta över LSM (ljusomkopplaren) vid mörker osv har mött många bilar UTAN automatic funktionen så spelar inte så stor roll vad du säger b20 jag lyssnar hellre på Volvomekaniker än vad du sägerVad är det som du som jag säger som du inte vill lyssna på ? Var det jobbigt att få veta att din installation tyvärr inte är laglig?
Jag säger ju att jag kör likadant själv, men jag är medveten om att det är olagligt och jag står för det, och rekommenerar jag någon annan att köra på samma sätt så talar jag om vad som gäller och försöker inte lura i dem något som inte stämmer..
Det verkar som du tycker det är jobbigt att få veta att din installation (och min också) inte är laglig, Lev med det och var glad ändå, det gör jag.
Friheten dog i Sverige 1967 när den fria farten försvann.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.

- By mimeck