- lör 28 feb 2009, 22:14
Känns som detta har blivit en tråd om allmän bil diskussion. Vi har väl rört snart allt som kan diskuteras om alla bilmodeller här snart...
Moderator: Moderatorer
Amli skrev:Känns som detta har blivit en tråd om allmän bil diskussion. Vi har väl rört snart allt som kan diskuteras om alla bilmodeller här snart...Kanske dags att låsa tråden snart?
VolvoB20 skrev:Självklart ska det låsas, 582 inlägg och nästan 14.000 läsningar så kan vi inte ha det ...Oj, vad du är bra på skriva ironiska inlägg. Imponerande...
Idealet måste ju vara ett forum där ingen skriver inlägg eller någon som läser inläggen ?:-/
Eller varför inte göra om det till en blogg, en blogg är ju som ett forum med bara en enda medlem som kan skriva inlägg :D
riha skrev:Då kan man ju lika gärna sätta ett stort hänglås på hela forumet, det finns väl ingen tråd som strikt håller sig till ämnet? Det hann väl knappt gå 10 inlägg innan någon började prata om andra bilar än de i rubriken, men i sådana här trådar som jämför bil A med bil B så måste det vara tillåtet att även ta med andra alternativ för att belysa skillnader och fördelar/nackdelar med just A och B.Amli skrev:Känns som detta har blivit en tråd om allmän bil diskussion. Vi har väl rört snart allt som kan diskuteras om alla bilmodeller här snart...Kanske dags att låsa tråden snart?
bilgalen skrev:Q5an går typ inte att beställa längre. Blev sån succé så fabrikerna inte ens tar emot ordern. A4an provkörde jag och min familj i helgen och den är suverän. Nyss kommit till sverige. Dieseln går fint och tyst.XCThord skrev:Såg precis att A4 Allroad i Sverige kommer att börja på 340 200 kronor med 2,0 TDi.Här kommer lite mer info.
http://www.audisverige.com/audi_observe ... eID=180588
Personligen skulle jag ju hellre ta A4 Allroad hellre än både Q5 och XC60 alla dagar i veckan!
Den behövs ju inte eftersom elbilen inte sl&[…]