Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Angelo
Angelo skrev:Märkligt, för mej fungerar den länken perfekt (ännu). :roll:

https://www.clickredirect.net/_forms/vo ... n.asp#info

Din Volvo V70 Classic är färdigbyggd
Nu står din Volvo V70 Classic utanför fabriken med skyddsplast på huv, skärmar m.m. En sista genomgång görs innan det är dags för transport till din Volvohandlare.
Lite anmärkningsvärt tycker jag att det är, när det inte finns ett bättre sekretesskydd för kunderna när man skall logga in än den sjusiffriga koden :roll: Vem som helst kan ju i princip gå in och kolla upp vem som har beställt vad inom Volvosortimentet, och vart den skall levereras samt komplett utrustningslista. Det räcker ju att man varierar en siffra från sin egen inloggningskod så hamnar man hos en helt annan kund. Det borde väl vara så att varje beställare har en egen kod utöver den sjusiffriga för att hamna rätt :???:

Skickade ett mail till mailto:[email protected] i går ang. detta, men har ännu inte fått något svar.
Användarvisningsbild
av henka35
Nu har jag fått prel.levdatum till v5.
Jag ändrade till momentum-paketet.
Man får mycket extra för 15000:-
Användarvisningsbild
av henka35
Haha...preliminär leverans v2 i och med att jag ändra till Momentum-paket.
Gissa om man är nöjd
Användarvisningsbild
av rejsbo
Du skulle ha slagit till med summum på en gång....:-)
Användarvisningsbild
av tjotto
Jag kan ju bara rekomendera PCC, en i raden av oumbärliga finesser... farthållare, elhissar, regnsensor, elbaklucka och nu nyckelhandsfree...vad kommer härnäst. Vänjer man på sig med en sak så är det ju hopplöst utan.
av klabban
Fick ju leveransdatum framflyttat från vecka 43 till vecka 46 när vi bytte till SUMMUM. Var senast inne igår och tittade och då stod det fortfarande "Din Volvo är definitivt planerad". Men nu precis var jag inne igen och nu står det "Din Volvo V70 transporteras till återförsäljaren"! :D Och nu är beräknad leveransvecka 45.

Dessutom står bilens regnummer på leveranssidan, och jag kunde redan hitta bilen på http://www.vv.se!
av Primus
Lång väntan på XC70. Jag beställde runt den 20/9 och snabbt dök min bil upp på leveranssidan som "orderlagd med preliminär leverans vecka 52. Sedan dess har inget hänt...
Användarvisningsbild
av Korny
Beställde min V70 D5 AWD Summum i mitten av September (den 13 tror jag) och sen dess har de inte hänt mycket... Är fortfarande kvar på "ruta 1" med preliminär leverans vecka 50. :???:
Användarvisningsbild
av mattes
Korny skrev:Beställde min V70 D5 AWD Summum i mitten av September (den 13 tror jag) och sen dess har de inte hänt mycket... Är fortfarande kvar på "ruta 1" med preliminär leverans vecka 50. :???:
Jupp så är det! Du lär inte se mycket förren det närmar sig levransdagen
och då hoppar det från ruta 1 till "Din bil är på väg.." på en dag....

Så snabbt går det att tillverka en bil idag :lol:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 12
Fällbart framsäte?

I vår tidigare V70 fanns det beskrivet hur […]

S40 2,4 Aut. MY04 OK köp ?

Ett tips är att 'villkora' köpet med att[…]