Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Kronblom23
Jaha, då har jag efter mycket om och men gått med i flocken som väntar. Efter att ha provkört, läst, funderat, vridit och vänt var det det till slut ha-begäret och inte hjärnan som fick bestämma. :)

Beställningen gick iväg idag och nu kan väntetiden börja!

Det blev till slut en XC70 Classic D4 AWD.
av Nimrod23
Kronblom23 skrev:Jaha, då har jag efter mycket om och men gått med i flocken som väntar. Efter att ha provkört, läst, funderat, vridit och vänt var det det till slut ha-begäret och inte hjärnan som fick bestämma. :)

Beställningen gick iväg idag och nu kan väntetiden börja!

Det blev till slut en XC70 Classic D4 AWD.
Ingick det rattvärme som standard när du gjorde din beställning?
av kultis
Jaha, så ska man bli Volvoägare igen, senaste Volvon var en 945 classic, så lite har väl ändrats ;-)
Hade iofs en stencool 745 16v också, men det var ju i en annan tideräkning

En styck XC70 D4 AWD Summum beställd
Twilight bronze
Automat
Avtagbar krok
Eftertonade rutor, original är lite ljusa för min smak
Teknikpaket Pro
Laminerade rutor
VOC
El barnlås

Vad tror ni, är det en ok spec, lurade på HK systemet, men det var hyggligt ljud redan på denna nivån, eller vad säger ni som haft det en stund?
Vad jag är mest nyfiken på är om det lev datum ni fått av era säljare har visat sig stämma, i och med att man inte längre kan kolla själv.

Någon som har progressiv servo och kan svara på om det är något att ha, eller om det bara är "lullull"

/Fredrik
av kultis
Kronblom23 skrev:
Nimrod23 skrev: Ingick det rattvärme som standard när du gjorde din beställning?
Nej, det är tillval.

Vill inte säga mot dig, men det ingår i min summum, står inte med som extraurtustning i summumpaketet, och jag har inte beställt det tillvalet, , men det står med i specen över utrustning...undrar i vad det ingår annars? Eller kan det vara så att dom #bjuder på det" i nån kampanj?

/F
av jiffi
Beställde i går.. ingår inte i summum längre, borttaget i "bygg din volvo". kostar 1900kr. Vidare är det så att det verkar vara brist på detta hos underleverantören. Får vänta två veckor längre om jag skall ha rattvärme, fick leverans sista veckan i november och mitten av nov utan rattvärme.
av jiffi
Beställde denna igår som sagt...

D4 AWD aut Summum
Magic blue
Läder biege
Inscription valnöts paneler
Läderklädd instrumentpanel
Teknik paket
Volvo on call
Styling paket
Stänskydd bak
18"leda
19"erakir diamond cut black
Harman Kardon
Subwoofer
DAB förberedelse
Tonade rutor
Barnlås
Växel paddlar
Rattvärme
Eluppvärmd ruta
Speglar i bright silver

Leverans i slutet av november....
av Alexas
kultis skrev:Missade designpaketet, med scuffplates och vinge...gör ju en del för utseendet.
/Fredrik
Skulle precis skriva att jag tyckte du skulle ta stylingpkt :) gör väldigt mycket för utseendet! Jag tänkte ringa min bilhandlare imorgon och kolla om de på något sätt kan få till en vinge+side scuff för nypriset. Hoppas inte för mycket men värt att fråga. Annars snyggt specad! Jag har teknikpaketet med 7" och mellan-stereon och den duger utmärkt till musik och radio! Är man entusiast så kan ett steg till + sub vara ett alternativ men jag ser inget behov av det för "vanliga" människor.
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 116
AC problem V70 2016 D3

Hej, Jag har typ inget spel se bild Ett "[…]

Vårda v90 2025

Hålrum kan man nog vänta med tills bile[…]

gummilist