- lör 28 sep 2013, 22:51
Det jeg kom frem til, og som stemmer bra med tallene her er at V60 og V70 er nesten like store med tanke på parkeringsplass / bykjøring 18cm lengde gjør ikke så mye forskjell, men V70 har betydelig større plass innvendig. For meg var valget da enkelt, og særlig når V70 er mer behagelig på langkjøring.
Camel skrev:Här är några jämförelser V70 vs V60:Bra informasjon. Det som jeg virkelig synes er forskjellen, og som jeg nesten aldri ser i tester er noe tillsvarende som "cargo length from first seatback to tailgate measured at 95 % of cargo height". Her er den virkelig store forskjellen på V60 og V70 når det kommer til størrelse. Langs gulvet skiller det ca 13 cm i lengde i lasterommet, men med mindre man skal frakte en lang flat plate betyr jo ikke det noe. Skal man frakte noe som går nesten til taket (stor box, hundebur etc.) er jeg ganske sikker på at det i en V60 må være nesten 30cm kortere plass enn i V70.
Det jeg kom frem til, og som stemmer bra med tallene her er at V60 og V70 er nesten like store med tanke på parkeringsplass / bykjøring 18cm lengde gjør ikke så mye forskjell, men V70 har betydelig større plass innvendig. For meg var valget da enkelt, og særlig når V70 er mer behagelig på langkjøring.

- By IsshinAshina