XC90_Executive skrev:Nja... Vi har väl kommit fram till att det inte är alla tillval.. ;-//opA skrev:Försent att slänga på R-design på din XC60 ? ;)Det är en Ice White XC60 D5 awd R-design med 20" och alla tillval!-)
Moderator: Moderatorer
XC90_Executive skrev:Nja... Vi har väl kommit fram till att det inte är alla tillval.. ;-//opA skrev:Försent att slänga på R-design på din XC60 ? ;)Det är en Ice White XC60 D5 awd R-design med 20" och alla tillval!-)
XC90_Executive skrev:Det är en Ice White XC60 D5 awd R-design med 20" och alla tillval!(W) :-@-)
Amli skrev:Nja... Vi har väl kommit fram till att det inte är alla tillval.. ;-//
XC90_Executive skrev:Et tips Xc90_Executive: Velg Instegslister med lys!Amli skrev:Nja... Vi har väl kommit fram till att det inte är alla tillval.. ;-//
Alla tillval från fabrik då!Plus lite eftermonterat, t.ex lite fräna instegslister, 18" vinterhjul, polestar osv.
Förresten! Inte DAB-radio, eftersom det inte funkar här. Men annars ska det vara allt.
XC90_Executive skrev:Det valde jag till från början. Men sen såg jag installationsbeskrivningen för det, och valde dom utan ljus istället. Ser precis likadana ut, fast dom lyser inte då givetvis!Var faktisk litt skeptisk til inngrepet selv når det måtte foretas hos forhandler.![]()
Det har med att göra att jag inte gillar stora ingrepp i en helt ny bil. Ju färre ingrepp, desto mindre risk för "klantiga fel". Om det funnits att välja till från fabrik hade det varit givet!