- lör 14 nov 2015, 13:58
Det jag undrar är om man på nyckeln(PCC), får någon form av bekräftelse när man drar igång värmaren?
Vi ser inte bilarna på garageuppfarten infrån huset, därav frågan.
Enligt hemsidan, så verkar det ges bekräftelse via blinkers samt "built-in indicator":
Indication of the heater successful receive the command by turn signals indicators
Indication of the heater successful start by turn signals indicators
Indication of the heater operates by turn signals indicators
Indication of the heater run-time errors by built-in indicator
Står lite undrande till begreppet "built-in indicator"..
Troligen är detta själva indikeringen i IP'n som visas.
Är det någon som kan svara på om man får en indikering på PCC'n när man drar igång värmaren?
snoddasD5 skrev:Det där med husfriden måste du missat helt. För vill du ha den lugn ger du ju din MY16 åt frugan.Jag har alltid blidkat hustrun med allsköns lyx i form av resor, havsnära boende etc, men bilen.. där går gränsen!! :evil:
FreddeUme skrev:Då är vi i liknande situation. Oroar mig också för felkoder som en del nämner om. Men jag beställde en nu på morgonen.Gott! Då drar jag iväg en beställning jag också!
Det jag undrar är om man på nyckeln(PCC), får någon form av bekräftelse när man drar igång värmaren?
Vi ser inte bilarna på garageuppfarten infrån huset, därav frågan.
Enligt hemsidan, så verkar det ges bekräftelse via blinkers samt "built-in indicator":
Indication of the heater successful receive the command by turn signals indicators
Indication of the heater successful start by turn signals indicators
Indication of the heater operates by turn signals indicators
Indication of the heater run-time errors by built-in indicator
Står lite undrande till begreppet "built-in indicator"..
Troligen är detta själva indikeringen i IP'n som visas.
Är det någon som kan svara på om man får en indikering på PCC'n när man drar igång värmaren?
- V70 Classic D4 VEA FWD Polestar 8 speed Aut. Summum MY16 Electric Silver. -
- V70II 2.4D Polestar Aut. MY10 SvartMet. -
- V70II 2.4D Polestar Aut. MY10 SvartMet. -