- tis 16 apr 2013, 21:28
#746847
Jag har aldrig känt att det tagit speciellt lång tid att få upp värmen i D3:an.. även i -25 funkade det bra.
För det mesta har jag kört igång värmaren nån kvart innan jag ska dra och då fått värme fort när jag kört iväg, men även när jag inte kunnat planera resan har det gått förhållandevis fort tycker jag. Inget jag ser som ett problem.. inte ens i svensk vinter på norra sidan om Dalaälven. :)
Jag har kört 90% av vintern med extravärmare under färd avstängd.
För det mesta har jag kört igång värmaren nån kvart innan jag ska dra och då fått värme fort när jag kört iväg, men även när jag inte kunnat planera resan har det gått förhållandevis fort tycker jag. Inget jag ser som ett problem.. inte ens i svensk vinter på norra sidan om Dalaälven. :)
Jag har kört 90% av vintern med extravärmare under färd avstängd.
Polestar 2 Dual Motor MY24
Hyundai Ioniq electric 2018
Såld: Polestar 2 Dual Motor MY21
Såld: V60 T4F Summum MY12
Såld: V60 D5 TE Summum MY16
Såld: V70 D3 DE MY13
Hyundai Ioniq electric 2018
Såld: Polestar 2 Dual Motor MY21
Såld: V60 T4F Summum MY12
Såld: V60 D5 TE Summum MY16
Såld: V70 D3 DE MY13