- ons 26 dec 2012, 00:18
Motorn ska inte brinna.
life is like a bitch, the bitches are alive!!!
Moderator: Moderatorer
joel80 skrev:Nötter är i allafall gott å här i juletid..Haha förstår det! Finns många irritationsmoment i trafiken såhär års :D
Jag har förståelse för att det är irriterande när torkarna fryser fast och att back-funktionen då förstör mer än vad den hjälper. Jag sa inte något emot det.. reagerade bara på "snön". Blir alltid lika frustrerad när man kommer ikapp någon med hela bakrutan vit, som inte ser en i backspeglarna och inte verkar ha några bra fungerande värmeslingor. Och som då också av nån anledning ofta ligger och fiskör i vänsterfilen.
SuperEpon, du fick nog ut en massa av mina aggressioner lite utan grund. :) Men man ska inte hålla inne julilskan.. ;)
perhall skrev:...Såg tråden och började läsa, funderade lite smått på vad som var mest onödigt tills jag såg detta, snor det rakt av:
AM-funktion på radion.
...
corzair skrev:Hellre att gummit går åt helvete än att motorn brinner?Motorn brinner inte upp, den löser bara ut.
Droopy skrev:Mja, bara och bara.. Min motor har vridit sönder sin egen infästning så torkararmen är ibland ner 2cm på bakluckan innan den vänder, så även om den håller så hinner det gå sönder en del andra grejer innan motorskyddet löser ut!corzair skrev:Hellre att gummit går åt helvete än att motorn brinner?Motorn brinner inte upp, den löser bara ut.
Strebern skrev:Fällbara nackstöd. Vet inte när jag ska få användning för dessa. Jag ser ju iaf bak utan problem när jag ska backa...Vänta bara! Jag köpte en sänggavel och fick in den i bilen utan att fälla baksätet (där finns barnstolar) men fällde nackstöden. Sparade 10 minuter:)