Sladden till det fasta uttaget skall väl komma ut genom mattan, inte löst hängande uppifrån. Ruttet jobb om du frågar mig...
/Martin
Moderator: Moderatorer
boston00 skrev:Jag kollade hur deras monteringsanvisningar http://tinyurl.com/6eha3to ser ut och det ser ut som det är gjort enligt deras rekommenderade monteringssätt. Med andra ord så kommer det att se ut så om man går till volvo och dom följer anvisningen. Sen om man tycker det är snyggt får väl betraktas som en smaksak. Jag tycker det är bra om dom följer sina egna anvisningar.Märkligt, jag monterade i min XC60 nu i helgen och där skulle man göra hål i mattan, de är ju väldigt lika invändigt så det vare ju konstigt att det var annorlunda på V70. Det ser ju ganska B ut...
boston00 skrev:Den där monteringen blåser ju bort ifrån vindrutan istället för mot vindrutan så den avfrostas snabbt. ?:-/
Variosboy skrev:TS kanske inte vill att rutan ska avfrostas snabbt, han kanske vill ha en genomvarm kupé!?Precis, men nu har ju jag inte doktorerat i luftströmmar som andra har så vad vet jag. :twisted: (och det var ju inte menat till dig givetvis :) )