- tor 28 sep 2017, 14:52
Fetare kringla att krama om är bara trevligt oavsett "glidare" eller "sportbil".
grillchips skrev:Med det resonemanget kan man ju sluta gå till frisören och liknande.Dock så skall det vara praktiskt också, sett för många tokbrölande bilar med tre bokstäver i namnet som inte klarar av vanliga vägar när dom är så sänkta att det tar i någonstans om dom skall korsa en normalt vägbula och ej heller kan lastas fulla då däck skulle ta i skärmkanter pga överskattande av utrymmet i hjulhuset. Inte sällan även olagligt tonade rutor på dessa och man tror man sitter över lagen.
Utsidan på bilen har i mitt tycke exakt lika mycket värde som insidan. Anser att det handlar om en helhetsbild, interiören kan vara hur modern o fräsch som helst men om inte utsidan "matchar" så faller även interiören.
Jag ångrar inte en sekund att jag bytte till dubbelpipigt på min bil, ej heller att jag köpte sportratt etc.
Fetare kringla att krama om är bara trevligt oavsett "glidare" eller "sportbil".
XC70II D5 Summum AWD -08 Polestar LED/xenon edition. Twinpipe med MY14 facelift, 3X NBB 225 Alpha Pro LED 165W på Qpax-båge, MY13 LED belyst R-design växelkonsoll, Erakir DC 19".
Sidescuffplates, inslag av godbitarna från MY11, MY13 invändigt..
Sidescuffplates, inslag av godbitarna från MY11, MY13 invändigt..

- By IsshinAshina