- mån 23 feb 2015, 07:56
Ovan gäller väl inte bara T6 bil/motor kan jag tänka mig. Har du några erfarenheter kring detta?
Oavsett så har jag iaf varit mycket nöjd med bilen so far och ångrar inte en sekund att jag gick på en t6:a istället för en FT eller d5:a
EjS skrev:ok3084 skrev:hejVad är miltallet? När den kört een testcyklus börjar den gå sönder (100.000 miles).
jag har haft en t6 i snart 5år. tycker inte ägar kostnader är så höga hade en xc70 tidigare. Inte heller några dyra servicar som med tex 2.5ft. Att t6or skulle gå sönder mer än vanliga v70 tror jag inte på.
mycket bil för pengarna då det är summum + oftast mycket annan utrustning. Det finns alltid kraft när man behöver och kanon att dra släpp eller köra i snö med awd. Hade nyligen en vanlig v70 d4 2015 en vecka och förlåt men varken skön att köra + att ljud nivå var hög enligt mig.
Sen ska man köpa den bil man vill ha tycker jag, inte en bil man är halv nöjd med. Så resonerar iaf jag. kan bara rekommendera en t6. Visst en 2008 böjar få några år på nacken men då har ju de flesta fel åtgärdats förhoppningsvis.
mvh
Ovan gäller väl inte bara T6 bil/motor kan jag tänka mig. Har du några erfarenheter kring detta?
Oavsett så har jag iaf varit mycket nöjd med bilen so far och ångrar inte en sekund att jag gick på en t6:a istället för en FT eller d5:a

- By ThorHammer