- tor 13 dec 2012, 23:35
#708482
0,84 låter helt okej!
Klart man även ska optimera ifall möjligt 8)
Hur uppför sig bilen med polestar, mer bottendrag på snävare register?
Värdeminskningen "får bli vad den blir", trots allt högt bruksvärde på en XC kontra t.ex Challenger Hemi rolig-sommarbil-halva-året (ligger dock som önskemål hos tomten).
En 3,2 i dagens Sverige är inte heller vad man klassar som normal kapitalförstöring trots allt.
Värdeminskningsköp landar ju på Citra C1-klass eller däromkring. Jättetråkigt
men bra för A till B-ägaren
Någon som har förhandsinfo på förväntade servicekostnader vid givet miltal?
Svårt att avgöra vilka mil som är bäst att köpa in sig på
Basservice 3,2 7300 mil gick på 4400,- (mechanum)
Klart man även ska optimera ifall möjligt 8)
Hur uppför sig bilen med polestar, mer bottendrag på snävare register?
Värdeminskningen "får bli vad den blir", trots allt högt bruksvärde på en XC kontra t.ex Challenger Hemi rolig-sommarbil-halva-året (ligger dock som önskemål hos tomten).
En 3,2 i dagens Sverige är inte heller vad man klassar som normal kapitalförstöring trots allt.
Värdeminskningsköp landar ju på Citra C1-klass eller däromkring. Jättetråkigt

Någon som har förhandsinfo på förväntade servicekostnader vid givet miltal?
Svårt att avgöra vilka mil som är bäst att köpa in sig på
Basservice 3,2 7300 mil gick på 4400,- (mechanum)