av gubbstrutt - lör 17 maj 2014, 01:17
- lör 17 maj 2014, 01:17
vidare så vill jag nog inte anse att volvo bär skulden till ovan sagda händelser utan det är de som inte kan skilja mellan ditt och mitt.
det är kanske möjligt att det skulle kunna gå att lära dem den skillnaden på något lämpligt sätt.
Med vänlig hälsning gubbstrutt.
Drasko skrev:Har blivit av med grillen 2ggr på 3 månader, så jäkla tröttsamt. Men känslan av att parkera bilen någonstans och hela tiden tänka på om någon plockat grejerna eller inte. Man tappar lusten till självaste bilen. Hade verkligen tänkt behålla min Volvo minst 5 år framöver men tänker detta kommer att bli dyrt i längden med inköp av nya grillar/självrisker osv. Vilken jävla miss av Volvo. Sånt här avskräcker mig att köpa en Volvo nästa gång det är dags för ett bilbyte. Jag ger det en chans till och om jag skulle bli av med grejer byts bilen in fortast möjlig och aldrig mer Volvo utan en bil du inte kan ta av grejer med bara handkraft. Läser min text och jag är jäkligt förbannad som ni ser.bra tänkt att skriva av dig lite personligen tycker jag att du verkade lugn o sansad vid tillfället.
MEN vad har Volvo gjort för detta problemet? Känner dem till i vilken utstäckning detta sker. Hoppas dem tar det på stort allvar för dem har redan en kund som inte kommer att köpa Volvo om dem inte åtgärdar detta. Hur är nya V70? samma sak där?
Tänkte bara köpa en snygg familjebil för att transportera familjen med och nu har man dessa problem som egentligen inte ska finnas.
Ville bara skriva av mig lite. ;-//
vidare så vill jag nog inte anse att volvo bär skulden till ovan sagda händelser utan det är de som inte kan skilja mellan ditt och mitt.
det är kanske möjligt att det skulle kunna gå att lära dem den skillnaden på något lämpligt sätt.
Med vänlig hälsning gubbstrutt.
Senast redigerad av 1 gubbstrutt, redigerad totalt 0 gånger.
Det är lika bra o lägga ner hela skiten.

- By Editdriver