- ons 18 dec 2013, 16:06
Tyvärr vet jag inte hur lång tid det tog innan bilen hamnade i Min Volvo. Det strulade med inlogg så det tog 4 veckor innan jag fick tillgång till Min Volvo och då fanns ju bilen där såklart. Jag har dock trott/förstått att den hamnar där relativt omgående efter lagd order.
Mvh Patric
NickeDiesel skrev:Absolut lovar jag det.poscarjr skrev:Blir tidig julklapp i år! :)Grattis!!! :D
Säljaren ringde och sa att bilen dykt upp och blir klar i morgon em. Det har gått undan på slutet. Byggandet drog ju igång den 4/12 och enligt Min Volvo är det fortfarande lev. vecka 1 som gäller.
Lova att lämna lite intryck och synpunkter, väntar ju själv på en XC70 med samma motor.
Btw, hur lång tid tog det för dig, efter lagd order, innan du såg bilen i "Min Volvo"?
Lycka till med kärran!
MVH/Niklas
Tyvärr vet jag inte hur lång tid det tog innan bilen hamnade i Min Volvo. Det strulade med inlogg så det tog 4 veckor innan jag fick tillgång till Min Volvo och då fanns ju bilen där såklart. Jag har dock trott/förstått att den hamnar där relativt omgående efter lagd order.
Mvh Patric
V90 CC B4 AWD MY2021 Birch Light
Tidigare:
V70 D4 VEA FWD Man Summum BE MY2014 Savile Grey
V70 D5 FWD Man Summum MY2006 Silver
V70 GLT FWD Man Classic MY2000 Silver
Tidigare:
V70 D4 VEA FWD Man Summum BE MY2014 Savile Grey
V70 D5 FWD Man Summum MY2006 Silver
V70 GLT FWD Man Classic MY2000 Silver
men jag hoppas
- By Tomas803