poseidon skrev:Täckkåpan för draget "manglas" va?

Moderator: Moderatorer
XC90_Executive skrev:En sak jag är lite förvånad över är att jag inte har sett någon XC60 R-design med stänkskydd fram. Jag har valt det på min för att slippa "blästra" side scuff plates:en.Jeg etterbestilte når jeg hadde testet sommerdekk, dekkene kom langt ut og det spruter mye opp på siden selv i dag. Har også bestilt bak, men jeg får se hvordan de blir på bilen og om de gjør noe nytte før jeg konkluderer med montasje. Har også registrert at snø, is fryser fast og legger seg langt bakover fra forhjulene på karroseri. Håper at dette reduseres når skvettlappen (stenkskydd) er på plass
CAT3208 skrev:Grattis med tøff bil , husker du prisen på skvettlappene/stenskydd foran ? Har du noen formening om hvordan det blir seende ut med de montert.XC90_Executive skrev:En sak jag är lite förvånad över är att jag inte har sett någon XC60 R-design med stänkskydd fram. Jag har valt det på min för att slippa "blästra" side scuff plates:en.Jeg etterbestilte når jeg hadde testet sommerdekk, dekkene kom langt ut og det spruter mye opp på siden selv i dag. Har også bestilt bak, men jeg får se hvordan de blir på bilen og om de gjør noe nytte før jeg konkluderer med montasje. Har også registrert at snø, is fryser fast og legger seg langt bakover fra forhjulene på karroseri. Håper at dette reduseres når skvettlappen (stenkskydd) er på plass