- ons 07 mar 2012, 21:28
Så nu på fredag är d dax igen att åka till Volvo för att kolla om problemet är löst.
Tvivlar dock starkt, me tanke på att en receptionist hade lämnat ett medelande på min euro-vice som löd"din bil är klar nu".
Känns som om verkstads-chefen försöker undvika att ta en diskution om vad som gjorts o vad problemet var me tanke på att d tog 5 veckor att lösa, har hela tiden haft en överenskommelse med honom att ringa mig personligen när något har bytts på bilen eller om problemet är löst, detta fungerade bra ända tills nu, förra gången påstod han att felet var både mina vinter o sommar däck som fick fram ryckningarna i bilen, men d visade sig snabbt att d inte var fallet när dom satte på en helt ny uppsättning av däck o fälg.
Antar att han inte har en aning om vad problemet är och att ryckningarna är kvar.
Ska bli jävligt intressant att konfrontera honom personligen o höra vad han har kommit fram till, vem vet kanske dom har löst problemet, om så e fallet då e d bara bocka o buga, men om inte då vet i fan.
Börjar fundera på om man skulle gå ut i media eller försöka prata me någon högre inom Volvo, har även funderat på ta kontakt me min advokat, kanske skulle lugna ned mig lite tills att jag varit där o fått ett svar på fredag.
Hoppas verkligen att problemet är löst denna gången.
Återkommer på fredag!