Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av betterlead
Aha, ok. Nyckelavstängning betyder inte konkret med nyckel mot ett mynt som stoppas i skåran. Jag fick allt det om bakfoten tydligen - det förändrar ju saken - jag får tänka om.
Användarvisningsbild
av betterlead
Ni som har erfarenhet av "Progressiv hastighetsberoende servo", kan ni beskriva skillnaden mot att inte ha detta?
Användarvisningsbild
av Guligan
Vålvå skrev:Kronografliknande intrument? menar du dom som sitter i T6:an? Jag har summum, men dom är väl samma som i övriga paket. :?:
Jag skulle absolut tro att du får "kronograf"-instrumenten på din D5. (Om det är är en -09:a) Volvo Cars kommer försöka lyfta just D5:an eftersom det är top-of-the-line-dieseln. Trevlig spec på bilen i övrigt. 8)
Användarvisningsbild
av bylle
betterlead skrev:Ni som har erfarenhet av "Progressiv hastighetsberoende servo", kan ni beskriva skillnaden mot att inte ha detta?
Väldigt skönt att servon blir lätt vid fickparkering, samtidigt som den blir trögare i högre farter på landsväg. Skalan kan sedan justeras i tre olika lägen (låg, mellan och hög) beroende på hur hårt man vill att normalläget skall vara.

Bakom handskfacket.

D4 VEA dricker olja

När räknar du med att starta?

Låtit Bilia Strängnäs byta huvudba[…]

B230fk banjoanslutningar

Har hittat rätt bult nu äntligen, ifall […]