Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

IceGBG skrev:Tack för alla svar och idéer, som sagt det är svårt då nästan alla färger är väldigt fina.
Jag har inte tänkt att ta dom ventilerade sätena, missar jag något?
Har du vart till elstol på passagerarstolen? Isåfall rekommenderar jag ventilerade säten också! :-)-)
Det lutar åt en oystergrå med espressobruna stolar. Tycker det bryter av fint.
Nej, jag har inte valt till elstol på passageraren men kan forfarande göra det.
Vad jag däremot tycker är svårare att bestämma sig för är om jag ska ha automat kontra manuell och om FOUR-C är värt att satsa på. Har ni åsikter om det?
IceGBG skrev:Det lutar åt en oystergrå med espressobruna stolar. Tycker det bryter av fint.
Nej, jag har inte valt till elstol på passageraren men kan forfarande göra det.
Vad jag däremot tycker är svårare att bestämma sig för är om jag ska ha automat kontra manuell och om FOUR-C är värt att satsa på. Har ni åsikter om det?
Jag kanske inte är rätt man att fråga, för jag tycker att alla options är värda att satsa på! :D

Automat är för mig helt givet i en stor bil. Vissa påstår att det är något fel på automatlådan, men det är inget jag har märkt! Ang. Four-C; det är ett riktigt fint system, värt sina pengar!
Nu är ordern lagd. Det blev en oystergrå Summum med espressobrun skinnklädsel. Sollucka, 4-C, RTI, hgv paket, IPOD kontakt, 18 tums fälgar men dock med manuell box. Ser fram emot leverans i maj. Tack för alla svar.
Grattis till ett bra val!

Tror dock inte du behöver vänta till maj, la min order för 2 veckor sedan och har prel leverans vecka 12 enligt online-sökningen och bilen har redan gått från orderlagd till definitivt planerad i fabrik :)
IceGBG skrev:Nu är ordern lagd. Det blev en oystergrå Summum med espressobrun skinnklädsel. Sollucka, 4-C, RTI, hgv paket, IPOD kontakt, 18 tums fälgar men dock med manuell box. Ser fram emot leverans i maj. Tack för alla svar.
Blir nog alldeles utmärkt. Grattis! Ventilerade säten är trevligt om man ofta sitter i bilen flera timmar i sträck när det är varmt, men då måste man som ju ta elmanövrering som ju inte är gratis heller.
Fällbart framsäte?

I vår tidigare V70 fanns det beskrivet hur […]

S40 2,4 Aut. MY04 OK köp ?

Ett tips är att 'villkora' köpet med att[…]

Jag har inget bra svar på kolvringar. N&aum[…]