- fre 16 dec 2016, 09:12
Det finns någon inställning för automatisk fläktreglering eller hur det nu stod i bilens meny som är satt på "Normal". Provade återställa och den blev "Normal" sen också.
Jag har inte haft bilen inkopplad på verkstad på länge så det lär inte vara någon mjukvaruuppdatering heller.
Kimmen90 skrev:Nej, jag hade den på tomgång. Provade inte att direktstarta värmaren och sitta kvar och testa. Borde jag iofs också göra.Ramon skrev:Jag provkörde kupéfläkten en stund igår på olika hastigheter och inställningar och det kommer varmluft ur ventilerna uppevid instrumentbrädan. Hittade heller inga koder relaterat till detta.Var bilen igång då? Det jag menar är då bilen är avstängd och endast kör dieselvärmaren
Kan det vara så att Volvos senaste uppdatering dragit ned effekten för att spara ström?
Det finns någon inställning för automatisk fläktreglering eller hur det nu stod i bilens meny som är satt på "Normal". Provade återställa och den blev "Normal" sen också.
Jag har inte haft bilen inkopplad på verkstad på länge så det lär inte vara någon mjukvaruuppdatering heller.
Mvh Ramon