- mån 15 feb 2016, 20:35
Nja det jag menar är mattan eller vad jag skall kalla det för som ligger innanför luckan runt påfyllningsröret bla om någon förstår vad jag menar?!
Moderator: Moderatorer
crstonetto skrev:Nja det jag menar är mattan eller vad jag skall kalla det för som ligger innanför luckan runt påfyllningsröret bla om någon förstår vad jag menar?!Ta en bild på det du undrar över & lägg upp här så är det lättare att svara, kolla på sin egen bil & jämföra osv. För nu när du skriver "matta" vet jag inte riktigt vad jag ska kolla efter ?:-/
crstonetto skrev:Nja det jag menar är mattan eller vad jag skall kalla det för som ligger innanför luckan runt påfyllningsröret bla om någon förstår vad jag menar?!Jo, jag förstår vad du menar. Men om det är den du menar, varför sa du då "ja precis" när fjohan82 pekade på en helt annan del (den jag pratade om i föregående inlägg)? Sedan undrar vi nog allihop varför du helt enkelt inte kan åka tillbaka till verkstaden och be dem sätta fast det som sitter löst.
andersuw skrev:Sedan undrar vi nog allihop varför du helt enkelt inte kan åka tillbaka till verkstaden och be dem sätta fast det som sitter löst.Detta är återkommande på detta forum, verkstaden gör fel och då vill ägaren rätta till felet själv för att det är så jobbigt att åka tillbaka till verkstaden.
Vi har haft IF till våra bilar i flera &arin[…]
Jag gick in genom påfyllning i bakkant n&aum[…]