- fre 29 jan 2016, 06:18
Låter ju livsfarligt. Hoppas det inte händer på som dära självkörande bilarna som dom ska testa
:shock::(
Moderator: Moderatorer
apersson850 skrev:Mitt infotainmentsystem startar om ibland. Händer oftast när jag pratar i telefon. Då försvinner handsfree, displayen blir svart och så kommer det tillbaka igen. Om inte personen i andra änden av samtalet gett upp är det bara att prata på igen.Har du varit in till verkstad och fått ny mjukvara mot problemet?
Men det har inte påverkat nåt annat.
poseidon skrev:Nått som är mer läskigt är att i My16 så stoppar inte stolsomställningen genom att trycka på en minnesknapp.Oj oj oj, tur att sambon och jag använder samma nyckel, utan att nyttja ovan funktion. Skulle hoppa in i hennes Fiat 500 utan att justera sättet, höll på att vrida knät ur led. Ovan påminner lite om sopnedkastscenen i Star Wars :) May the force be with you!
Om min sambo och jag har med oss var sin nyckel, jag skall köra, men bilen reagerar på hennes nyckel och börjar ställa om stolen i samband med att jag sätter mig.
Jag blir nästan klämd mellan ratt och stol (hon är endel mindre än jag). Hjälper inte att trycka på "min" minnesknapp.
I min gamla My14 så va det inte så.
Jag hade motsvarande problem en gång i tide[…]