Perra83 skrev:Välj även till rattvärme och värme i vindrutan. Torkarna går så tyst och fint mot en varm rutaAha, jag tackar för ännu ett argument till varför jag valde elvärmd ruta. Den hade jag inte tänkt på.
Moderator: Moderatorer
Perra83 skrev:Välj även till rattvärme och värme i vindrutan. Torkarna går så tyst och fint mot en varm rutaAha, jag tackar för ännu ett argument till varför jag valde elvärmd ruta. Den hade jag inte tänkt på.
Mumsmums skrev:Har iofs bara haft bilen i lite drygt ett dygn men gillar värmen i rutan skarpt. Kan tänka mig att det går snabbt att få rutan isfri när man glömmer starta värmaren innan avfärd.Perra83 skrev:Välj även till rattvärme och värme i vindrutan. Torkarna går så tyst och fint mot en varm rutaAha, jag tackar för ännu ett argument till varför jag valde elvärmd ruta. Den hade jag inte tänkt på.
EjS skrev:Tjänstebil i dk betyder "arbetsgivaren betalar privatbil som en del av lönepaketet". Du skattas av bilens värde privat.Du får även testa om din fru har humor, be henne gå ut och varmkör bilen och borsta bort snön åt dig :lol:
Häromdagen när VD'en frågade var min tjänstebil var sa jag något liknande: "den är utlånat till min fruga. Pga. otilfretsställande lönereglering senast fattar jag pengar - så hon tagit bilen och åker i storstaden för ett bolag som heter Uber så vi tjänar lite extra pengar".
Trodde chefen hade humor...
Mwi skrev:EjS skrev:Tjänstebil i dk betyder "arbetsgivaren betalar privatbil som en del av lönepaketet". Du skattas av bilens värde privat.Du får även testa om din fru har humor, be henne gå ut och varmkör bilen och borsta bort snön åt dig :lol:
Häromdagen när VD'en frågade var min tjänstebil var sa jag något liknande: "den är utlånat till min fruga. Pga. otilfretsställande lönereglering senast fattar jag pengar - så hon tagit bilen och åker i storstaden för ett bolag som heter Uber så vi tjänar lite extra pengar".
Trodde chefen hade humor...
Hur långt kommer man med en hybrid som har […]