- mån 07 jul 2014, 19:42
Hvor mye koster en polestar oppdatering i sverige? Og gjør alle volvo-forhandlere det?
Moderator: Moderatorer
SupaBeast skrev:Mer värt med bsr. Finns ändå ingen garanti kvarVad spelar det för roll? Är det billigare att åtgärda ett eventuellt motorhaveri om bilen saknar garanti?
MartinS skrev:Vilka motorhaverier på grund av andra trimfirmor har vi egentligen sett? Såvitt jag vet finns det 1(!) tråd här om en V70II som fått problem efter chippning med BSR.SupaBeast skrev:Mer värt med bsr. Finns ändå ingen garanti kvarVad spelar det för roll? Är det billigare att åtgärda ett eventuellt motorhaveri om bilen saknar garanti?
Lövet skrev:MartinS skrev:Vilka motorhaverier på grund av andra trimfirmor har vi egentligen sett? Såvitt jag vet finns det 1(!) tråd här om en V70II som fått problem efter chippning med BSR.SupaBeast skrev:Mer värt med bsr. Finns ändå ingen garanti kvarVad spelar det för roll? Är det billigare att åtgärda ett eventuellt motorhaveri om bilen saknar garanti?
Snackar vi boxtrim är det en annan sak men de flesta etablerade trimfirmor i Sverige verkar veta vad de gör.
Tack för lyckönskningen, det börjar[…]
Vacuumsugning kan ju bli något kanske. G&aum[…]
Toppen ska efterdras kall, 50 - 100 mil om jag kom[…]