Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ~Kalle~
En liten fundering bara.. :roll:

Sparar man något på att ta Executive om man ändå tänker lägga till det mesta som går ex. Premium sound, Aktiva Bi-Xenonljus, Proggressiv Servo, WRG, softläder osv. ?

/Kalle
Användarvisningsbild
av kez_style
jag var oxå inne på det men det blev lite dyrare med executive och andrahandsvärdet skulle sjunka lite mer enligt försäljaren. så Det blev en Summum för mig.
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
XC90_Executive skrev:Nej, Executive blir dyrare. Men vilken bil! 8)

En Summum går inte att jämföra med en Executive. Det både ser och känns bättre i Executive! :D
Okej 8)

Man får väl se vad som händer inom ett par år! :lol:

/Kalle
av haxpet
Jag kan inte svara rakt av på frågan, men när jag satt och byggde en ny V70, dvs den senaste modellen så valde jag en Momentum och en Summum.
När jag plockat på dom saker som saknades i Momentum jämfört med Summum så hamnade jag på exakt samma pris.

Men sen när jag ville ha 18" fälgar (tror inte att det är standard på någon av dom) så var det billigare att välja till dom till Summum.

(Detta var den finska prislistan som jag följde, så det behöver nog inte stämma överens med den Svenska)
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
18" fälgar blir billigare till Summum eftersom 17" är standard på summum

/Kalle
Bytt Tankarmatur 240 1986

Det finns en förpump inne i tanken, finns p&[…]

Xc90 T8 My22 vs My23

Det som sliter mycket på batterier är s[…]

Tack för input, Cotag – väldigt v&[…]

Det händer att kallstart spridaren bö[…]