Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Tflex
Fick precis besked om preliminär leverans v37. Känns lite surt eftersom säljaren sa i första skedet att leverans skulle ske kring midsommar. Tror ni att det stämmer med v.37, eller är detta något som kan komma att ändras?
av perwes
Tflex skrev:Fick precis besked om preliminär leverans v37. Känns lite surt eftersom säljaren sa i första skedet att leverans skulle ske kring midsommar. Tror ni att det stämmer med v.37, eller är detta något som kan komma att ändras?
Min erfarenhet säger mig att leveransdatum snarare flyttas framåt i tiden än tidigareläggs. Själv beställde jag en V70 2,5 FT i mitten på mars och har preliminärt leveransdautum i vecka 34. Jag är mer inställd på att det i realiteten blir i vecka 37.

Huvudsaken är att det inte blir vinterdäck vid premiärturen. :wink:
Användarvisningsbild
av tjotto
Hörde att USB på high performance inte kommer förrän till hösten, på bilar som byggs efter nån vecka i oktober...
Användarvisningsbild
av kez_style
tjotto skrev:Hörde att USB på high performance inte kommer förrän till hösten, på bilar som byggs efter nån vecka i oktober...
V42 :( och det samma gäler Driver support paket

Öj! Mugghållare har jag letat eft[…]

D4 VEA dricker olja

När räknar du med att starta? Jag har[…]

Bakom handskfacket.

B230fk banjoanslutningar

Har hittat rätt bult nu äntligen, ifall […]